BS Moto Center - Šmartinska cesta 199, 1000 Ljubljana | M: 041 334 727 | E: info@bscenter.si
GARANCIJSKI ZAHTEVKI IN VRAČILO IZDELKOV
Pomembno: običajna obraba, ki je posledica normalne rabe, ne daje pravice do uveljavljanja garancijskih zahtev.
Za začetek reklamacijskega postopka ali postopka vračila izdelka potrebujemo dokaz (račun), da ste izdelek kupili v našem podjetju ter izpolnjen ustrezen obrazec (spodaj). Na e-mail info@bscenter.si posredujte tudi fotografijo/video posnetek težave, ki se nanaša na izdelek, ki ga želite vrniti v reklamacijsko obravnavo.
Obrazec za vračilo izdelkov v 14 dnevnem roku po nakupu izdelka: obrazec
Reklamacijski obrazec (popravilo v garancijskem roku) > obrazec
Zahevek za popravilo izdelka (izven garancijskega roka) > obrazec.
Garancijska izjava: garancijska izjava (ni potrebno izpolnjevati, če izpolnite katerega izmed gornjih obrazcev, se pa z vsebino obvezno seznanite).
Pojasnila:
Vračilo izdelka v 14 dneh:
Kupec ima pravico da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Da je sporočilo pravočasno, se šteje, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, ki ga mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. O vračilu blaga, nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (BS Center d.o.o., Šmartinska 199, Ljubljana) ali elektronski pošti (info@bscenter.si). Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojov poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in obrazec za vračilo blaga. Na obrazec zapišite TRR, kamor bomo v primeru vračila kupnine nakazali denar. Poštnino za vračilo izdelka v 14 dneh nosi pošiljatelj sam. Možnost vračila ne velja za potrošni material, video igre, knjige, zgoščenke/DVD, programsko opremo ipd.
Uveljavljanje garancije, stvarne napake:
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Potrošnik nas mora o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti, v zakonsko določenem roku. Potrošnik nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.